MULTICULTUUR?

• Kees

Kijk op www.democrates.net en spui je mening hierover op www.matriots.com/polinco

Tot ziens op Polinco!

• m.warnaar

Leuk onderwerp. Het komt op je af en het lijkt op je er niets tegen kunt doen, ofschoon je nederland duidelijk ziet afglijden. Nu zie je op TV wel lieden die het allemaal prachtig vinden, maar die zijn zelf allochtoon en toch vertegenwoordigen ze ons. Hedy Ancona, van Tijn, Cohen, Wallage, Schmidt, Pronk, Wolfensperger,

etc. Ook bij de omroep is dit soort oververtegenwoordigd.

Ik vind mijn eigen cultuur mooi genoeg en ben steeds verder aan het ontwikkelen, doch moet absoluut geen multiculti, en zeker niet van de achterlijke islam, dit soort psychische terreur over klootjesvolk moet afgelopen wezen.

Laat mensen uit eigen gelederen onze belangen behartigen, want eigen volk destimuleren en vreemdelingen stimuleren wil zeggen opheffen.

Intelligentie is erfelijk bepaald, dus opgelegde gelijkheid is een dwangneurose.

Ieder volk moet zijn eigen rotzooi opruimen, ik leef maar een keer, en wens niet gestoord te worden door achyerlijke ‘culturen’. Trouwens, wat is cultuur? Daar zijn ook weer lieden die menen het alleenrecht te hebben om hier uitspraken over te doen. Voor mij geldt dat je in ieder geval van een anmder afblijft, maar dat schijnt bij achterlijke ‘culturen’ die hier zijn binnengehaald niet te gelden. Nou, dan is er geen samenleving meer, dus ik zou zeggen: te wapen!