Wil alsjeblieft iedereen op letten of hij/zij dit meisje ziet?Ze komt uit den helder en haar moeder is radeloos.Ze wordt vermist.Help hun alsjeblieft.
ik heb vandaag een meisje gezien in winschoten die op dr lijkt. ik heb onthouden wat ze aan had, ze had een creme achtige grijze jas aan. open zwarte lakschoentjes aan met een strikje op de voorkant. ze droeg een blauwe linnen achtige stof schoudertas. ik zag het meisje en ik dacht ze komt me bekend voor. blijk ik dus via hyves dat berichtje te hebben gehad buurmeisje uit roden vermist. ik weet niet zeker of dit dr is. maar dit meisje leek niet thuis hier in winschoten. ze liep op de markt alsof ze niet wist waarheen te gaan of dat ze op iemand wachtte. ik ben stil gaan staan en heb dr goed aangekeken waardoor de snel naar een sierraden kraam ging. nogmaals geen idee of dit dr is.
Tessa is al maanden geleden verdwenen en is ook al sinds mei van dit jaar weer terecht. De berichten die nu circuleren zijn allemaal hoaxes.
http://helpvermist.hyves.net/forum/951967/fZ3p/vermiste_personen_terecht/?threadsortmethod=1
21 mei, 03:04
De 14 jarige Tessa Feddema uit Ermelo is weer terecht!
foto verwijderd.
mar schreef:
>
> Wil alsjeblieft iedereen op letten of hij/zij dit meisje
> ziet?Ze komt uit den helder en haar moeder is radeloos.Ze
> wordt vermist.Help hun alsjeblieft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?