Vermist;Tessa Feddema

  • mar

    Wil alsjeblieft iedereen op letten of hij/zij dit meisje ziet?Ze komt uit den helder en haar moeder is radeloos.Ze wordt vermist.Help hun alsjeblieft.

  • Swartdam

    Sterkte , groetjes Bernadette

    Vermist . startpagina.nl

  • Moi

    Ik kreeg een bericht op mijn Hyves… waar komt ze nou vandaan? Roden of Den Helder?

  • wendy

    ik heb vandaag een meisje gezien in winschoten die op dr lijkt. ik heb onthouden wat ze aan had, ze had een creme achtige grijze jas aan. open zwarte lakschoentjes aan met een strikje op de voorkant. ze droeg een blauwe linnen achtige stof schoudertas. ik zag het meisje en ik dacht ze komt me bekend voor. blijk ik dus via hyves dat berichtje te hebben gehad buurmeisje uit roden vermist. ik weet niet zeker of dit dr is. maar dit meisje leek niet thuis hier in winschoten. ze liep op de markt alsof ze niet wist waarheen te gaan of dat ze op iemand wachtte. ik ben stil gaan staan en heb dr goed aangekeken waardoor de snel naar een sierraden kraam ging. nogmaals geen idee of dit dr is.

  • Hypie

    Tessa is al maanden geleden verdwenen en is ook al sinds mei van dit jaar weer terecht. De berichten die nu circuleren zijn allemaal hoaxes.

    http://helpvermist.hyves.net/forum/951967/fZ3p/vermiste_personen_terecht/?threadsortmethod=1

    21 mei, 03:04

    De 14 jarige Tessa Feddema uit Ermelo is weer terecht!

    foto verwijderd.

    mar schreef:

    >

    > Wil alsjeblieft iedereen op letten of hij/zij dit meisje

    > ziet?Ze komt uit den helder en haar moeder is radeloos.Ze

    > wordt vermist.Help hun alsjeblieft.

  • Manou

    Hallo, zins wanneer is dit meisje vermist??

    Nou ik hoop dat jullie der snel vinden

    kusjesss!!!!

    :-) - :-(

  • connie

    Ik zal er eens goed op letten …

    zal de foto op mijn website plaatsen

    ik hoop dat ze snel terecht komt …

    liefs connie

  • ichelle

    ik had een bericht op mijn hyves gekregen

    en ik geloof dat het geen grap is ;)

    dus ik heb het berichtje na al mijn vrienden op hyves gestuurd

    sterkte allemaal

  • Jonna

    Hoi, ik heb het berichtje ook op hyves gekregen, maar nu ik al die sites zie staan op Google, geloof ik dat het echt geen grap is. Ik vind dit echtheel zielig…

    STERKTE!!!

  • Inge

    Lees eens alle reacties op dit bericht, dan zie je dat het meisje ten tijde van deze reacties allang weer terecht was!